New year - start work

20:46 Unknown 2 Comments


25 dni nowego roku już za nami.
Okazały się zupełnie nowymi doświadczeniami czy może jednak monotonną kontynuacją starego roku?

Mówimy, że nowy rok jest szansą na zmianę swojego życia na lepsze.

Tak naprawdę wchodzimy w niego tylko z nadzieją..         
Nadzieją na lepsze jutro,
lepszy początek,
spełnienie marzeń.

Zamiast działać, ciągle stawiamy sobie nowe wyzwania do realizacji,

które po krótkim czasie tylko leżą zapomniane gdzieś w naszej głowie. Ciągle spotykamy wiele rozczarowań, bo przecież nie tak to miało wyglądać.
Miało być lepiej, a często staczamy się na samo dno.
Dlaczego?
Lenistwo - według mnie, główny powód.
Wydaje nam się, że jesteśmy do niczego, nic nie możemy osiągnąć i tylko leżymy w domach przed telewizorami, a marzenia i plany?

"Odkładamy je na później"







Outfit:
Sweter - H&M
Spodnie - Sinsay
Adidas Superstar

2 komentarze:

  1. Ciekawy post:D Zamiast działać odkładamy wszystko na później...
    Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie piszesz, miło się czyta :)
    Zgadzam się z Tobą..przeważnie "rzucamy" słowa, nasze postanowienia, cele, marzenia, dosłownie wszystko, na wiatr...rezygnujemy z nich szybko lub stwierdzamy "jak nie dziś, to MOŻE jutro".
    Super zdjęcia ^^
    (oo..jestem pierwszym obserwatorem, taka radość xD)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń