Real friendship

22:50 Aleksandra Mazurkiewicz 35 Comments


Na nasze życie składa się wiele elementów. Porażki, sukcesy, nauka, druga połówka, miłość, rodzina i wiele, wiele innych. W dzisiejszym poście chciałabym zatrzymać się przy bardzo ważnym punkcie - przyjaźni. Dla mnie ta więź posiada w sobie coś magicznego. Dwie osoby (a czasem nawet więcej) rozumieją się bez słów, czytają w myślach, potrafią przewidzieć skutki różnych sytuacji, wspierają, pomagają..po prostu SĄ dla siebie ZAWSZE. Przy takich ludziach uśmiech zawsze gości na twarzy. Smutek, łzy, problemy odchodzą w zapomnienie, co jest prawdziwą sztuką. Budowanie szczerych relacji może trwać bardzo długo albo wręcz przeciwnie - wystarczają miesiące/tygodnie, żeby odnaleźć osoby, na które czekało się całe życie. To cudowne kiedy można czuć się w pełni sobą, nie trzeba nikogo udawać, zakładać maski albo bać się czegoś powiedzieć. Czy wszystko jest zawsze takie piękne jak w bajce? Niestety nie. Najczęściej pojawiają się przeszkody w postaci braku czasu, ale nie oznacza to, że dany człowiek nie jest już potrzebny. O rzeczach oczywistych nie trzeba powtarzać ciągle. Ważnym elementem są też kłótnie. Z jednej strony może wydawać się to głupie, bo czas biegnie zdecydowanie za szybko, żeby tracić go na takie pierdoły...A jednak! Dlaczego są ważne? Pokazują, jak bardzo istotną rolę odgrywa w naszym życiu ta druga osoba. Dzięki sprzeczkom możemy zrozumieć błędy, zbliżyć się, a przede wszystkim nauczyć się zrozumienia. Warto zapamiętać, że o prawdziwą przyjaźń nie trzeba, a o fałszywą nie warto walczyć :) 










Outfit:
Kurtka - Stradivarius
T-shirt - Stradivarius
Spodnie - Stradivarius
Buty - Reebok Classic

35 komentarzy:

  1. przepiękne masz włosy
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moim najlepszym przyjacielem potrafimy nie odzywać się do siebie miesiącami, bo mieszkamy w innych miastach, ponieważ on wyjechał na studia. Ja z kolei założyłam już rodzinę. Ale jak jest taka potrzeba to wspieramy się i zawsze znajdziemy dla siebie czas!
    Podoba mi się Wasz blog. Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zdalam sobie sprawe ze nie mam już najlepszych przyjaciół. Otaczam sie raczej znajomymi. Cóż. Może kiedyś moje życie znowu się tak pouklada ze kogoś znajdę

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie miałam przyjaciela/przyjaciółki. Prawdziwy przyjaciel jest zawsze, tak samo prawdziwa miłość też jest zawsze, a nie na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak. cudownie miec przyjaciolke. No, ale gorzej jak ta przyjaciolka pozniej mąci Ci w zyciu... ja mialam, niestety taka. Bardziej kierowala sie zazdroscia a nie 'miloscia', chociaz twierdzila inaczej, no ale coz. ludzie dorastaja, zakladaja rodziny i to wtedy ta rodzina jest najwiekszym przyjacielem.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak poza tym. mozesz sprzedac mi patent, jak zachowac tak piekne, nieznioszczone, dlugie wlosy? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjaciel to wyjątkowa osoba :D ślicznie wyglądasz!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia,zgadzam sie z tobą, jestem teraz w nowej klasie próbuję znaleźć jakąś przyjaciółkę,ale raczej znajduję koleżanki, na szczęście mam jedną sprawdzoną;)
    buziaki, mój blog:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! A jakie cudne masz włosy :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze, odkąd nie mam przyjaciół, czuję się zdecydowanie lepiej ;) a to już jakieś 6 lat
    obserwujemy? :) daj znać, jeśli masz ochotę!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokladnie, bardzo mądrze powiedziane " O prawdziwą przyjaźń nie trzeba, a o fałszywą nie warto walczyć" :)

    Przyjaciel to prawdziwy skarb, podnosi nas, gdy upadamy.... niestety co raz więcej osob mysli pojęcia "przyjaciel", a "kolega/kolezanka" wszystkich dookola uważając za swoim przyjaciol, a gdy pzyjdzie co do czego, to nawet nie ma komu się wyżalić, wyjść na spacer, czy szczerze porozmawiać... to smutne :(

    świetnie wyglądasz !
    kurtka baaardzo mi się podoba- hicior tej wiosny :)

    i piękne wlosy <3
    :)
    Daria



    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaciele są bardzo potrzebni w naszym życiu. Pomagają nam, wspierają, ale czasami poznajemy jego drugą twarz i okazuje się wszystko kłamstwem.
    Bardzo ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, śliczne zdjęcia!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądry tekst, przyjaźń może nauczyć wiele rzeczy
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądry tekst, przyjaźń może nauczyć wiele rzeczy
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny post! :)
    Prawdziwi przyjaciele są w naszym życiu bardzo potrzebni.
    Dają nam mnóstwo szczęścia i sprawiają, że na naszej twarzy pojawia się uśmiech.
    Jejku piękne masz włosy!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie! :) A buty niezawodne - sama takie posiadam :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna z Ciebie dziewczyna! Dodatkowo bardzo dobrze i mądrze piszesz. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie mam swojego przyjaciela, bo mam chłopaka... To oczywiście nie tak, że olałam ich, bo chłopak, tak wyszło, że wszystko się pozmieniało i okazało się kto zostanie mimo tego, że mam kogoś czy nie. Tak czy inaczej jesteśmy ze sobą 2 lata i jest moim przyjacielem kumplem i wszystkim :)
    Mądrze piszesz, pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczne włosy i świetnie się prezentujesz :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze napisane :) Przyjaciele są na zawsze <3

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna <3
    Zapraszam do mnie
    http://cloudsofsouls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny wpis :) masz racje :) Osobiście uważam , że przyjażń jest mega ważna zawsze . Czasami tylko ona nam zostaje gdy wszystko inne zawodzi ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjaciel to ktoś kto rozumie Cie zawsze i jest zawsze kiedy Ty tego potrzebujesz. Tak uważałam kiedyś. Ja powiem od siebie, że odkąd mam chłopaka to on stał się moim przyjacielem. Nie ma lepszej osoby niż on. Mimo, że mam koleżanki to według mnie przychodzi taki okres w życiu kiedy człowiek się chce ustatkować, znajduje miłość i jego myślenie zmienia się o 180 stopni. :) Mimo wszystko każdy z nas powinien mieć taką osobę, której bezgranicznie ufa. :))
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post! Jeśli mogę jeszcze dodać coś od siebie, ważne jest żeby ta przyjaźń działała w dwie strony! :)

    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze czekam na tego swojego prawdziwego przyjaciela. Osobę, której będę mogła się zwierzyć, mając 100% pewność, że zostanie to tylko między mną, a nim.
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  29. Reebok classic są sztosik <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Post bardzo ciekawy.
    Sama miałam dużo przygód z przyjaciółmi. Tych dobrych jaki i tych złych.
    Na pewno będę częściej tu zaglądać. Miłych wakacji!!! xoJ
    http://jujcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post ;*

    https://awesomemilastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam jedną najlepszą przyjaciółkę, z którą przyjaźnię się od 11 lat i naprawdę nie potrzebuję więcej, mam jeszcze paru dobrych znajomych,, na których wiem, że mogę liczyć jednak słowo "przyjaciel" ma dla mnie ogromne znaczenie i jest zarezerwowane tylko dla jednej osoby :) To właśnie z nią prowadzę bloga, na którego serdecznie zapraszamy!
    Śliczne zdjęcia

    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń