Let us hurry to love people

14:42 Unknown 40 Comments

Na każdego z nas przyjdzie kiedyś pora. Póki co wszyscy dążymy do uzyskania upragnionego celu.
Walczymy o przyszłość, chcemy by kiedyś żyło nam się lepiej niż innym. Zaharowujemy się ciągłą pracą czy nauką zapominając o tych,  których w oka mgnieniu możemy stracić. Nie dopuszczamy do siebie myśli, że z każdą sekundą zbliżamy się do końca naszego ziemskiego życia.
Nie doceniamy momentów które możemy spędzić z rodzicami, dziadkami czy przyjaciółmi ponieważ wydaje nam się, że będą trwały wiecznie. Dopiero gdy ktoś z naszych bliskich umiera zdajemy sobie sprawę z tego jak bardzo był dla nas ważny i jak go kochaliśmy. Żałujemy każdej chwili którą mogliśmy, a nie spędziliśmy z nią. Nie dopuszczamy do siebie myśli, że już nigdy nie przytulimy, nie powiemy jak bardzo ją kochaliśmy, a gdy odchodzi, pozostawia tylko pustkę w naszych sercach i wspomnienia których nikt nie jest w stanie nam odebrać. Nagle przypominamy sobie wszystko, te najpiękniejsze momenty spędzone właśnie z tą osobą, radosne spojrzenia, uśmiechy czy nawet  drobiazgi - owocowe cukierki którymi przy każdej wizycie nas częstowano.
Pisząc tego posta chciałabym Wam uświadomić, że ludzkie życie jest bardzo kruche, a w każdej chwili możemy zostać go pozbawieni. Powinniśmy więc okazywać naszym bliskim uczucia tak często, jak to tylko możliwe, bo przecież niedługo może być na to już za późno.

,, Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy "







Outfit: 
Spodnie - C&A
Bluza - PULL & BEAR
Koszulka - H&M

Na każdego z nas przyjdzie kiedyś pora. Póki co wszyscy dążymy do uzyskania upragnionego celu. Walczymy o przyszłość, chcemy by kiedyś żyło...

40 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, ładne zdjęcia :) podobają mi się zdjęcia w jednym kolorze :3 Aa i jesteś śliczna :* Zapraszam do siebie :) Ja już obserwuje :P
    allexsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia są piekne, wręcz artystyczne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam post i aż łzy napływają do oczu. To prawda, trzeba doceniać każdą chwilę spędzoną z najbliższymi. Szkoda, że niektórzy nie potrafią tego docenić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dodać, nic ująć. :)
    Ładne zdjęcia.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry,mądry post .
    Zdjecia są mega *_*
    Obserwuję

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, cała prawda. Dopóki nie stracimy czasami nie potrafimy docenić.
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, twój tekst jest dużo głębszy niż mogłoby się to wydawać :) błędów interpunkcyjnych i stylistycznych nie widzę - oby tak dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie trzeba kochać ludzi póki jest na to czas:).
    Świetna koszula:)
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie trzeba kochać ludzi póki jest na to czas:).
    Świetna koszula:)
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czarno - białe zdjęcia, a te są śliczne x
    http://vaakt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba doceniać każdą chwile i cieszyć się nią.
    Śliczne zdjęcia. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto cieszyć się chwilami które możemy spędzić z najbliższymi nam ludźmi ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku pięknie to napisałaś *.*
    Trzeba korzystać z życia puki się je ma :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie. Ostatnio coraz częściej zdaję sobie z tego sprawę. Świetnie to opisałaś i super zdjęcia !
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, masz bardzo fajny wygląd bloga i przepiękne zdjęcia! Świetnie na nich wyglądasz ^^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  17. Popłakałam się czytając tego posta :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisane. Często nie doceniamy naszego życia, tutaj, na Ziemi, a jest ono przecież takie krótkie. Często zastanawiamy się co będzie dalej, ale zawsze dochodzimy do wniosku, że nie będzie nic. Powinniśmy się bardziej skupić na relacjach z ludźmi niż na takim bezsensownym, przytłaczającym nas myśleniu. Przecież życie przemija, ludzie również, gdy ktoś odejdzie już nigdy go nie odzyskamy. Zdjęcia bardzo w moim klimacie, podobają mi się!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądrze napisane. Trzeba doceniać to co się ma,bo kiedyś nam tego braknie. Życie jest krótkie, albo po prostu czas leci tak szybko, że nie mamy czasu na zastanawianie się, narzekanie. Trzeba spełniać cele, doceniając każdy malutki krok.
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetne zdjęcia! :)Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A najgorsze jest to, że zaczynamy coś doceniać dopiero wtedy, kiedy to stracimy.
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytając ten post, omal nie zaczełam płakać ponieważ przypomniało mi się (dokładnie we fragmencie w którym wspominasz że jak dopiero jak straciliśmy, ktoś umarł to dopiero wtedy myślimy nad tym, ile to czasu z nią nie spędziliśmy), jak bardzo brakuje mi taty który zmarł ponad rok temu. Był to dla mnie ciężki okres, w dodatku zmarł nagle i to jeszcze za granicą, więc nie mogłam się z nim pożegnać, powiedzieć mu ostatnich słów - to było dla mnie coś ciężkiego do przebolenia, bo właśnie wtedy sobie faktycznie człowiek uświadamia, że już z tą osobą nie zamienisz słów, że nie przytulisz, nie powiesz co ci leży na sercu, nie naprawisz jakiś błędów związanych z tą osobą. A powiedzenie czas leczy rany, nie pomaga akurat w tym przypadku - zawsze w jakiś momentach to człowieka dotnie, że chciałby pogadać, wesprzeć się o osobę, ktorej już niestety przy nas nie ma.
    Trzeba kochać bliskich i spędzać z nimi jak najwięcej czasu, ponieważ tak szybko własnie odchodzą. Doceniajmy każdą z nią chwilę. By potem nie powiedzieć "a chciałam jeszcze tyle z tą osobą zrobić, ale czasu mi nie starczyło" bo to kłamstwo. Jako katoliczka moja wiara opiera się wiadomo głównie na Bogu i że kiedyś wszyscy tam u niego będziemy. Każdy ma swój czas na ziemi i tylko jedynie Bóg wie, ile kto ma z nas tego czasu na to, aby jak najlepiej przejść przez życie :)
    Bardzo dobry post :)
    PS. Szczerze, mi się chce śmiać z tych osób które napiszą tylko i wyłącznie o zdjęciach, że są fajne bo widać, że nie przeczytały wgl. wpisu. A szkoda, bo jest bardzo mądrze napisany a zdjęcia tylko oddają charakter całego posta :)
    Mój blog
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze napisane :* !
    Plus mega mega fotki, lubie takie klimaty :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety człowiek jest istotą niezwykle kruchą i delikatną. Jednakże dostajemy od ludzi i od życie naprawdę wiele wymagań, którym chcemy sprostać, chcemy być najlepsi, pokazać, że jesteśmy coś warci, bo w tym świecie coraz trudniej zostać zauważonym i docenionym. Przestajemy zauważać to, co najważniejsze i to jest najgorsze. Ja staram się spędzić jak najwięcej czasu z moją rodziną, która jest dla mnie najważniejsza. Wiem jednak, że zaraz czeka mnie okres w życiu, w którym będę musiała przejść na swoje, zacząć ,,nowe" życie i nieco mnie to przeraża. Wiem, jak okropna jest strata najbliższej osoby, w czerwcu straciłam swoją ukochaną babcię i do tej pory nie potrafię się z tym pogodzić niestety. Wierzę jednak, że jest przy mnie duchem i czuwa nade mną i moją rodziną.
    Cytat ks. Jana Twardowskiego jak najbardziej adekwatny do tematu. Coraz więcej ludzi używa tych słów, ale nie potrafią odczytać ich przekazu.
    Świetne zdjęcia tak poza tym. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że każdy z nas zaczyta doceniać rzeczy kiedy je straci. Masz rację nie doceniamy tego, że mamy rodzinę, dom, jedzenie, na bilet do szkoły itd, dlatego, że mamy to na co dzień i przyzwyczailiśmy się do tego na tyle, że po prostu nie wyobrażamy sobie, że mogłoby być inaczej. To oczywiście nie jest zachowanie poprawne, no ale takie jest życie i trzeba powoli z tym walczyć. Takie jest moje zdanie. Miłego dnia i Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że poruszacie takie tematy. Młodzi ludzie nie zdają sobie sprawy, że w każdej chwili śmierć może ich zabrac z tego świata.
    Naprawdę zainteresował mnie ten blog. Świetne zdjęcia! ;)

    czarnonabialymm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, w dzisiejszych czasach, każdy gdzieś goni, za karierą, za kasą, zupelnie zapominając o prostych chwilach spędzonych z bliską osobą.... to smutne, kiedys bylo zupelnie inaczej :/

    świetna kurtala i portaski podarciuchy <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się klimat zdjęć ♥ miłego dnia!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny post! Zgadzam się z Tobą, że w dzisiejszych czasach ludzie są tak zagonieni iż nie doceniają bliskich którzy ich otaczają. Człowiek dopiero niestety docenia, gdy straci. Smutne, ale prawdziwe... Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Smutno troszkę, ładna z Ciebie dziewczyna więc czekam na jakieś kolorowe, pozytywne posty :-) Katana jeansowa super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia - podobają mi się :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie to napisałaś, zostaję na dłużej ;)
    dziewczynawelcome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie napisane!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak coś stracimy to dopiero to doceniamy. Super post :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie to ujęłaś, śliczne zdjęcia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  36. W końcu znalazłam post o tym, że nie po to żyjemy by tylko pracować uczyć się. Ciesze się, że na taki trafiłam
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post i ta sesja ♥ ;p
    Obserwuje. I liczę na rewanż :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Halo halo czekamy na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post i śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mądre słowa i śliczne zdjęcia, bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/pamietnik-lesbijki-erik-edwardson.html

    OdpowiedzUsuń