Summer outfit and STRIVING FOR

14:27 Unknown 51 Comments


Często zapominamy, że jeśli czegoś z całego serca pragniemy to ciężką pracą i systematycznością możemy osiągnąć dosłownie wszystko. Wiadomo, że bycie wytrwałym i systematycznym nie jest łatwe, ale na pewno możliwe do zrealizowania przez każdego z nas. Choć często los stawia przed nami wiele prób i  raz jest z górki, raz pod górkę nie powinniśmy się poddawać mimo chwilowych niepowodzeń. Różne, przykre zdarzenia nie powinny podcinać Ci skrzydeł, a jeszcze bardziej dodawać motywacji do działania w wybranym kierunku.
Jeśli stawiasz sobie za cel, że chciałabyś/chciałbyś lepiej wyglądać, trochę schudnąć, to zrezygnuj z dotychczasowego stylu życia. Przestań leniuchować i obijać się. Zacznij zdrowo się odżywiać, zapisz się na siłownię lub ćwicz w domu. Zrezygnuj ze śmieciowego jedzenia i podjadania wieczorami. Weź odpowiedzialność za siebie i za to jak wyglądasz!
Sama wiem po sobie, że prowadząc tego bloga miałam momenty słabości czy niechęci, jednak zawsze powtarzałam sobie, że im więcej chcę osiągnąć tym dłużej muszę wytrwać w dążeniu do marzeń. Pamiętajcie, że aby osiągnąć upragnione cele potrzeba dużo pracy, cierpliwości i wytrwałości, bo sukces nie pojawia się z dnia na dzień lecz jest efektem codziennej pracy osiąganej krok po kroku.
















Outfit:
buty - VANS
spodenki - H&M
bluzka - CUBUS
okulary - H&M

Często zapominamy, że jeśli czegoś z całego serca pragniemy to ciężką pracą i systematycznością możemy osiągnąć dosłownie wszystko. Wiado...

51 komentarzy:

  1. laseczka ;) super sesja
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze mówię, że przepisem na sukces jest nasza nieugiętość oraz dążenie do celu ;)
    Śliczne zdjęcia! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia !♥
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, udanych wakacji!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Masz cudne włosy
    *-* http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/wygrana-paczka.html?m=1#

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Masz cudne włosy
    *-* http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/wygrana-paczka.html?m=1#

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie raz jest pod górkę raz z górki ale nigdy nie powinniśmy się poddawać :) Dziewczyny macie wspaniałego bloga :) Oby tak dalej :*
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo motywujący post, dodaje energii do działania :) na dodatek świetne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie i jesteś mega śliczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby osiągnąć sukces to trzeba ciężko pracować i z całych sił dążyć do celu ^^
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne proste zestawienie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, że jeżeli czegoś się bardzo chce to człowiek jest w stanie to osiągnąć :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się - potrzeba cierpliwości i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto i zwyczajnie - fajne zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. W prostocie zawsze tkwi piękno - twoja stylizacja jest tego dowodem.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli się czegoś naprawdę chce, można zdziałać cuda. Tylko trzeba chcieć i być cierpliwym ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszłaś *-*
    Bardzo ładna stylizacja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny post
    właśnie kiedy przeżywałam nie najlepsze chwile w życiu to sobie przysięgłam, że nie będę się cały czas nad soba użalać, walczę i to jest ważne. Blogowanie w bardzo dużym stopniu mi w tym zaczęło pomagać
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :) Zdjęcia mega mi się podobają :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze powtarzam, że należy być wytrwałym i cierpliwym, aby osiągnąć zamierzony cel. To moje motto. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Żeby coś osiągnąć trzeba nad tym pracować, być cierpliwym i się nie poddawać :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadnijcie na mojego bloga- http://fashionfusionblog1.blogspot.com/?m=0
    Z góry dziękuję ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  22. podetnij troszkę końcówki kudełków będą ładneijsze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą w 100%, ciężka praca i wytrwałość jest bardzo ważna.

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajniepiszesz, podoba mi się to. Zwłaszcza, że piszesz z sensem i na temat. :D Moje motto to : "Dziś zrób to czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to czego inni pragną" - pomaga mi to w walce o sój cel i swoje marzenia ! :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja! <3
    Tak samo jest z prowadzeniem bloga, naprawdę trzeba wiele wytrwałości i pracy, aby osiągnąć sukces!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie Ci w takim odcieniu bluzeczki! :D Świetny outfit równie jak zdjęcia ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za motywację! Mówisz prawdę, jednak trudno tak z dnia na dzień zmienić się. Mimo tego, masz rację.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie było łatwe, ale będzie okey :)
    zapraszam do siebie:
    http://kanatalia.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niemożliwe nie istnieje. :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie, wszystko można osiągnąć tylko i wyłącznie ciężką długotrwałą pracą.
    Akurat u mnie teraz jest pod górkę ale jestem z tego szczęśliwa, przynajmniej mam co robić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisane *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wytrwałość i cieżka praca, skąd ja to znam? Ostatnie 2 lata były u mnie właśnie takie, ale dzięki temu dostałam się na zagraniczne studia :) - dobrze czyta się To co napisałaś.
    Pozdrawiam!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo motywujący post <3
    https://blackisacolor98.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  34. Takiego wpisu właśnie potrzebowałam! Dałaś mi ogrom energii i siły, aby po prostu działać! :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. piekny outfit:)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi czasem brakuje cierpliwości, ale to podstawa. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie zmiana jedzenia jest tylko chwilowa :( Osiągam cel i znowu wcinam wszystko na co mam ochotę. Jestem ogromnym łasuchem :( Figurę masz mega.
    Stylizacja idealna na co dzień :) podoba mi się :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zaobserwowałam, cudny blog i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najważniejsze zeby nie rezygnować z tego co już udalo nam sie osiągnąć :)
    Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z tobą w 100%. Świetny post. xoJ
    http://jujcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny outfit ;D


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo motywujący post, świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne nogi!
    Zapraszam do mnie, możesz skorzystać w wolnej chwili :) http://jednopostanowienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja <3
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. W czerwonym Ci do twarzy! Wyglądasz przepięknie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Jezuniu!! Twoje oczy!! Cudo!! Post jest bardzo motywujący do działania. Miłych wakacji. xoJ http://jujcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń