It's time for changes!

21:52 Aleksandra Mazurkiewicz 34 Comments


Jestem upartą dziewczyną, która nigdy się nie poddaje, bierze z życia to co najlepsze. Opinia innych? Nie robi na mnie większego wrażenia. Szukam jak najlepszej wersji samej siebie i co najważniejsze zawsze jestem sobą. Czy zawsze tak było?
Niestety nie. Większą część mojego życia spędziłam na dążeniu do przesadnego perfekcjonizmu. Na siłę starałam się dopasować do wszystkich, żeby zbytnio się nie wyróżniać. Z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że nie było warto. W życiu większości ludzi przychodzi okres, w którym doświadczają jakiejś zmiany. Może być ona związana z metamorfozą w wyglądzie, czy też charakterze. Odmienny wystrój w domu, przeprowadzka, inne środowisko, nowi przyjaciele, przyprawiają niektórych o ciarki na plecach. Natomiast dla pozostałych stanowią kolejne, niesamowite doświadczenia. Podjęcie jakiejś radykalnej zmiany to niewątpliwie wiele wyrzeczeń. Są to momenty przełomowe, które mogą wyjść zarówno na korzyść jak i nie. Ważne jest, aby nie bać się działać. Dzięki temu, że zaryzykowałam i poświęciłam wiele, jestem teraz o wiele szczęśliwsza. Zmiany, które wprowadziłam w życie, zdecydowanie wyszły mi na plus. Stałam się silniejsza i teraz już nikt nie może mnie złamać.






Outfit:
kurtka bomber - Stradivarius 
top - New Yorker
buty - Nike Air Max Thea 

Jestem upartą dziewczyną, która nigdy się nie poddaje, bierze z życia to co najlepsze. Opinia innych? Nie robi na mnie większego wrażeni...

34 komentarze:

  1. Cudownie! Jesteś już w jakiejś agencji modelką? Bo świetnie się nadajesz *u*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia! *_* <3

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie!
    Co do posta,powiem Ci,że dopasowywanie się do towarzystwa jest najgorszym ,co można robić. Albo ktoś cię akceptuje albo nie i nara,spotkasz kogoś wartego twojego czasu. Tak zawsze jest . Też miałam kiedyś wielkie grono znajomych ,a teraz została tylko garstka najbliższych ,którym mogę ufać i jestem przy nich sobą. Co do wyzwań,miałam takowe z przeprowadzką 100 km od mojego rodzinnego domu. Zostawiłam tam przyjaciół i chłopaka (oczywiście regularnie się spotykamy ) ,ale po przyjściu do nowej szkoły i klasy ,wszyscy tacy zainteresowani nową osobą w klasie ,z każdym porozmawiałam,ale tak na prawdę tylko z jedną osobą dobrze się dogaduję i z nią się trzymam. Reszta chciała tylko plotkować :P
    Się rozpisałam...Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że odważyłaś się zmienić coś w swoim życiu. Zwłaszcza, że zmiana wyszła na dobre ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze nie słuchasz opini innych ludzi, warto być sobą i spełniać marzenia, a nie tracić życie na dopasowanie się :)

    by-kayla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie. Najbardziej podoba mi się pierwsze. Bardzo motywująca notka!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre słowa, bardzo dobry szczery tekst :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i super, że teraz nie przejmujesz się opinią innych. Miałam to samo kiedyś i teraz też się nie przejmuje, ważna jest Twoja własna opinia i Twoje własne zdanie.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com
    Również dołączam się do grona obserwujących:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że zmiana wyszła na dobre :)
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, wyszłaś bardzo ładnie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ! Kto nie ryzykuje ten nie żyje pełnią życia, ważne jest by zmienić siebie swoje życie by być zgodnym samym ze sobą. Kochać siebie czuć sie ze sb dobrze i mieć do samego sb szacunek. *Zapraszam na mojego YT* ~Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz nieziemsko! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma się co dopasowywać do innych. Koniec końców i tak wygrywają oryginały,
    a nie kopie zapasowe ;) motywujący post i fantastyczne zdjęcia! wyglądasz
    fantastycznie, stylizacja też śliczna masz super gust :) to spojrzenie! <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie warto dopasowywać się do innych, trzeba być po prostu sobą :) Śliczne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że zmiany pozytywnie wpłynęły na Ciebie:) Myślę, że za zmianami kryje się też kwestia dojrzałości. Im człowiek starszy tym ma inne myślenie i mniej zwraca uwagi na opinie innych, bo zaczyna dostrzegać co jest w życiu ważne.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że udało Ci się wprowadzić takie zmiany i wyszło Ci to na dobre :D Masz śliczne włosy!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zmiany, bo przecież nie możemy być w kolko tacy sami :)
    Pozdrawiam! Velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia ;* Bardzo fajne buty ;) Dziękuję za obserwacje mojego bloga i również obserwuję. Pozdrawiam ;)

    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmiany są dobre, najważniejsze to się ich nie bać ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << Zaobserwuj jeśli Ci się podoba - na pewno się zrewanżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze swojego doświadczenia wiem, że szczęśliwsze życie prowadzimy wtedy jak nie patrzymy na to co powiedzą inni i nie przejmujemy się ich komentarzami. Dlatego cieszę się, że wprowadziłaś w swoje życie zmiany, dzięki którym jest Ci lepiej w życiu :)
    Świetne zdjęcia, masz cudowną urodę! :) Obserwuję.

    SENTYMENTALNIE - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kiedyś dopasowywałam się do innych, ale z wiekiem zrozumiałam, że wyróżnianie się w tłumie to raczej zaleta. Bradzo ładnie i ciekawie piszesz. :)

    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą ,jestem zdania ,że każdy powinien zająć się swoją osobą jednak niestety dla wielu osób jest to trudne zadanie :( Śliczne buty <3
    Zapraszam do mnie ,bo dopiero uwijam sobie gniazdko na blogu : iobiektywwsercu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia <3 cudnie wyglądasz

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia i jesteś mega fotogieniczna! Mądry wpis i oby tak dalej, nie "daj się złamać" nikomu :)

    Obserwujemy! My dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że w wolnej chwili również wpadniesz nas wesprzeć:) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobał mi się Twój blog, dlatego postanowiłam nominować Cię do LBA <3 wszystkie informacje w poście --> http://immortalimm.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-awards-1.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe słowa. Nie powinniśmy bać się zmian, a dążyć do własnego szczęścia i spełnienia.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są zachwycające! <3
    Ja przez pójście do liceum odkryłam jacy ludzie, którzy byli dookoła mnie przez gimnazjum i szkołę podstawową, są tymi prawdziwymi. Znalazłam też kilka nowych osób, z którymi się świetnie dogaduję. Przez ten trochę ponad miesiąc szkoły bardzo dobrze je poznałam, a one tak samo poznały mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem osobą, ktora nie lubi stagnacji. Zmieniam pracę, szkołę, znajomych, miejsce zamieszkania - aż trafię na to, co mi odpowiada. Nie patrzę w prtrzeszłość i nie rozpamiętuję jej, bo nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, stylizacja i cudowne włosy :)
    Dobrze, że zmiany, które w Tobie zachodziły wyszły Ci na dobre i, że teraz jesteś świadoma własnej wartości. Chciałabym kiedyś móc posłużyć się zdaniem, że nic mnie nie złamie ;)
    Niestety, muszę wciąż nad sobą pracować.

    OdpowiedzUsuń
  30. że szczęśliwsze życie prowadzimy wtedy jak nie patrzymy na to

    OdpowiedzUsuń