What will they think about me..?

22:13 Aleksandra Mazurkiewicz 47 Comments


Co ludzie pomyślą, gdy zrobię...cokolwiek? Niewątpliwie dość często rozmyślamy na ten temat. Pewnie u większości z was przed zrobieniem jakiejś czynności w głowie pojawia się pytanie: "A co powiedzą inni?". Przeważnie jest to hamulec, który wywiera ogromny wpływ na to jak postąpimy, a zarazem kim będziemy. Znane przysłowie mówi - każdy medal ma dwie strony. Kierowanie się opinią ludzi może przynieść korzyści w postaci odrzucenia głupich pomysłów. Zdrowy rozsądek powinien jednak podpowiadać, że nie można przesadzać biorąc pod uwagę tylko i wyłącznie zdanie innych. Bo co za tym idzie? Tracimy swoją osobowość i poczucie wartości. Łatwo można wpaść w pewnego rodzaju obsesję, polegającą chociażby na strachu przed potknięciem się o zwyczajny krawężnik. A dla niektórych poruszanie się po szkole przy starszych klasach to ogromny wyczyn. Jesteśmy tak stworzeni, że bardzo często boimy się reakcji osób trzecich na nasze zachowania. Ciężko nam się zmierzyć z krytyką, brakiem zrozumienia, czy też odtrąceniem. Jednak od tego jak zareagują inni nie powino zależeć nasze życie. Śmiało podążaj własną drogą, bo nikt nie wyznaczy jej lepiej niż Ty sam!














Outfit:
Sweter - Stradivarius
Narzuta - Stradivarius
Buty - Adidas Superstar

Zapraszam na mojego instagrama - https://www.instagram.com/olkamazurkiewicz11/

Co ludzie pomyślą, gdy zrobię...cokolwiek? Niewątpliwie dość często rozmyślamy na ten temat. Pewnie u większości z was przed zrobieniem j...

47 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Często jeśli mam zamiar coś zrobić zastanawiam się nad tym, ale dlaczego to robimy? To jakiś odruch którego się uczymy. Później ludzie z pasjami giną w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja obawiałam się opinią innych kiedy zakładałam bloga, a teraz mam to głęboko gdzieś.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja częstą przejmuje się opinią innych tak na prawdę nw dlaczego :/ :P

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trudno jest pozbyć się tej myśli co inni pomyślą :/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda. Większość ludzi patrzy na zdanie innych i boi się co powiedzą. Jednak nasze życie będzie wyglądało tak, jak my nim pokierujemy. Śliczne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie warto się przejmować tym co powiedzą inni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny sweterek i płaszczyk :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee tam szkoda życia na przejmowanie się, co powiedzą ludzie, bo oni jeślą chcą gadać, to i tak bedą to robić :P
    niestety nie wszystkim można dogodzić :P

    super wyglądasz ! bardzo pozytywne i radosne foty :)
    A tych pięknych wlosow, to mega Ci zazdroszczę ajććć taka dlugość grubość, to chyba moje nigdy nie spelnione marzenie :(

    Piękne zdjęcia, takie radosne i pozytywne <3
    i super bucisze, też poszukuję dla siebie takich metalicznych :)


    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mieszkam na wsi i gdy coś ktoś zrobi, od razu rodzą się plotki. Dlatego, ja już musiałam się do tego przyzwyczaić i mnie to już nie interesuje co kto o mnie powie.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!

    http://one1street.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale ty jesteś śliczna <3 Jak będę na komputerze to rownież zaobserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, kierowanie się opinią może przynieść plusy, ale jednak wolę po prostu przemyśleć coś 5 razy, niż słuchać kogoś innego niż mojego chłopaka. Ludzie w tych czasach wolą podkładać kłody pod nogi.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. często, a raczej zawsze, zanim coś zacznę coś robić w mojej głowie pojawia się pytanie 'a co powiedzą inni?'. nie powinno mnie to interesować, bo w sumie mam na to wylane. Jednak i tak ta myśl krąży mi po głowie. to pewnie strach przed plotkami, przed nie powodzeniem, ogólnie przed innymi
    świetne zdjęcia! jesteś mega fotogeniczna :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne przemyślenia! Myślę tak samo! Super zdjęcia! Podoba mi się u Ciebie! Zostawiam obs!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym wpisem dodałaś mi odwagi i zmobilizowałaś do działania!:) Bardzo ładne zdjęcia, super stylizacja i dziewczyna!:)
    Pozdrawiam!
    xfashionandother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna notka. Zawsze się zastanawiam co pomyślą ludzie gdy coś zrobię powiem. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne włosy,a co do treści zgadzam się, fajnie, że coraz więcej blogerek o tym pisze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz!:)
    Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!:)
    Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, przepiękna stylizacja i przepiękne włosy! Zawsze chciałam mieć takie gęste i długie ^-^
    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo


    OdpowiedzUsuń
  22. DOKŁADNIE! Zawsze trzeba iść swoją drogą :)
    śliczne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba zawsze patrzeć tylko i wyłącznie na siebie :) świetne zdjęcia i piękne włosy :)

    obserwuje :)
    zapraszam:
    http://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam z tym problem, teraz idę własną drogą i nie patrzę na to co myślą o mnie inni :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ! :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko, ale jesteś piękna! Wybacz, że komentuję tylko to, ale napatrzeć sie nie mogę!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie śliczne zdjęcia.
    Słodka jest ta bransoletka z serduszkiem
    Pozdrowienia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne zdjęcia. Ta stylizacja jest naprawdę cudowna. Uwielbiam takie sweterki. :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jesteś, bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozytywnie motywujący post :) Oby więcej takich!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja staram się nie zwracać uwagi na to co powiedzą inni i staram się robić to co chcę, to co intuicja mi odpowiada. Jednak czasem zdarzają się momenty kiedy jestem ciekawa co powiedzą inni i jak zareagują.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz absolutną rację, szczególnie spodobało mi się zdanie,że opinia innych to dla nas często hamulec,lepiej bym tego nie ujęła. Piękna zdjęcia:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,obserwuję ,jeśli mój blog Ci się spodoba zapraszam do obserwacji :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia i fajny blog !
    Także obserwuję
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie to napisałaś! Ja staram się nie myśleć o tym, co pomyślą lub powiedzą o mnie inni. Nauczyłam już się tego trochę przez 2,5 roku prowadzenia bloga.
    Prześliczne zdjęcia!
    Dołączam do grona obserwujących! Powinnaś mieć zdecydowanie więcej czytelników :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia i stylizacja. Uwielbiam czerwone paznokcie! Ja miałam kiedyś tak, że za często zastanawiałam się co pomyślą o mnie inni, ale to jest głupie. Najlepiej nie myśleć o tym i być sobą! :)
    Dzięki za odwiedziny :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna jesteś, zdjęcia meeega *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Boimy się tego, co powiedzą inni. Nie chcemy, by uznali nasz pomysł za głupi, niemożliwy do zrealizowania. Chcą zaplanować czasami nasze życie inaczej, niżbyśmy cami chcieli. Zbyt często się poddajemy w takich sytuacjach, zamiast walczyć o własne decyzje.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia :) Kiedyś często się bałam tego co inni powiedzą, ale im starsza jestem tym się okazuje, że to są nic nie znaczące głupoty, którymi nie warto zaprzątać sobie głowy. Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. A wszystkie te zachowania , niestety się biorą przez niską samoocenę . Niestety sama sie z tym borykam ale kazdego dnia walcze ,żeby to zmienić . Stylówka jak najbardziej w moim stylu ! Na pewno bede tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem zdanie innych wywiera na nas naprawdę duży wpływ i ciężko temu zaprzeczyć sama to wiem na swoim przykładzie. Jednak tu chodzi bardziej o opinię na temat osoby/charakteru, jeżeli chodzi o działanie należy robić co dyktuje serce nie zwracając uwagi na innych.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny post. Będąc młodszą, często zastanawiałam się nad tym, co powiedzą inni, Dopiero studia nauczyły mnie tego, aby robić to, na co ma się ochotę i wyrażać głośno swoje myśli. Wydaje mi się, ze większość osób boi się wyjść ze swojej strefy komfortu i zacząć postępować inaczej niż do tej pory, a naprawdę warto się przełamać :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post! Temat wprost idealny do mojej obecnej sytuacji :) Dziękuję za motywację! No i oczywiście piękne zdjęcia ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. 36 year-old Software Consultant Adella Shadfourth, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Bright Leaves and Mountaineering. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Impala. ten link

    OdpowiedzUsuń