You can close your eyes to reality but not to memories

21:29 Unknown 40 Comments

Co chwilę coś przemija i już nie wraca, a czas  płynie nie ubłagalnie i bez przerwy.
Jako ludzie zajęci ciągłą pracą czy nauką często nie doceniamy chwil aż do momentu, kiedy stają się już tylko wspomnieniami. Ale czy zastanawialiśmy się czym one tak naprawdę są?
Każdy z nas lubi czasem usiąść i w samotności powrócić myślami w przeszłość, do tych dobrych i złych momentów w życiu. To chyba jedyna ,,rzecz'' która będzie istniała zawsze, niezależnie od naszej woli, wiecznie i trwale. Te obrazy zapisane w naszym sercu to nie tylko wydarzenia i słowa, ale także uczucia i osoby. Dzięki nim nie musimy zapominać o osobach ważnych które odeszły już z naszego życia, ponieważ gdy tylko chcemy możemy powrócić do momentów, czynów lub słów wypowiedzianą właśnie przez Tą osobę. Wspomnienia to niezwykle ważny aspekt naszego życia, a także najważniejsza lekcja. Dzięki przeszłości uczymy się i wyciągamy wnioski na przyszłość.
Pamiętajmy, wspomnienia są naszym największym skarbem i nikt nie jest w stanie nam ich odebrać bo mamy je po to,  byśmy mogli żyć jedną chwilą wiecznie i bezustannie do niej powracać nie martwiąc się, że ktoś czai się za rogiem by nam je po prostu zabrać.
 










Outfit:
bluzka -F&F
kurtka - NIKE
spodnie - C&A
zegarek - CROPP

zapraszam na mojego instagrama - https://www.instagram.com/magda_jaskulska/

Co chwilę coś przemija i już nie wraca, a czas  płynie nie ubłagalnie i bez przerwy. Jako ludzie zajęci ciągłą pracą czy nauką często nie d...

40 komentarzy:

  1. Ja osobiście lubię w spokoju, sama przemyśleć dużo spraw..:)
    Mądry post i cudowne zdjęcia!

    nicolenicky01.blogspot.com<<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Madry post! =D Cudowne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, wspomnienia są czymś bezcennym i tak jak napisałaś nikt nie jest w stanie nam ich zabrać :) I te dobre i te złe są nam potrzebne. Tak właściwe to lubię wracać to tych chwil, które nie były dla mnie zbyt przyjemne i staram się wyciągać z nich wnioski na przyszłość :)
    Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs do siebie :p
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia super. Tak czekałam czekałam aż spojrzysz w aparat :D I w końcu na końcu. Masz śliczne oczka <3
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia ♥ i ciekawy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, wspomnienia są bezcenne.
    Świetne zdjęcia, obserwuję i zapraszam do mnie: http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mega zegarek <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wspomnienia. Uwielbiam siąść i powspominać ,nawet głupoty , które czasami robię ! Każdy mi się dziwi ,że ja cały czas robię zdjecia , wszystkiego i wszystkim ,ale później fajnie jest siąść i pooglądać te zdjęcia oraz powspominać co wtedy się działo !
    Zapraszam

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą w 100%! Piękny wygląd bloga oraz zdjęcia. Bardzo się cieszę, że nie ma błędów, bardzo fajnie się to czyta. Pozdrawiam! 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą w 100%! Piękny wygląd bloga oraz zdjęcia. Bardzo się cieszę, że nie ma błędów, bardzo fajnie się to czyta. Pozdrawiam! 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspomnień nikt nam nie zabierze! Super zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą
    Wspomnienia to najwspanialszy skarb którego nikt nam nie może zabrać
    Świetnie sie czytało
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety tylko garstka wspomnień nam zostaje :(
    Piękne zdjęcia :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja i prześliczne włosy! Chciałabym mieć takie długie ^-^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspomnienia to coś co zawsze zostaje...zgadzam się w 100% z twoim wstępem :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda wspomnienia to nasz największy skarb! Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post I cudowne zdjęcia 😚

    aniamojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post i w ogóle to piękne zdjęcie sztosik

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację wspomnienia to coś, czego już nie zmienimy i co będzie z nami zawsze.
    Dlatego powinniśmy dbać o to, aby nasze wspomnienia były, jak najlepsze.
    Poza tym świetna kurtka, ma śliczny kolor.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspomnienia w życiu są bardzo potrzebne trzymają nas na duchu kiedy mamy doły :/
    Świetne zdjęcia ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się Twoja kurteczka! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, do wspomnień zawsze można wrócić... Świetne zdjęcia i outfit!
    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fakt, wspomnienia są w naszym życiu bardzo ważne!
    Masz świetną stylizacje, najbardziej mój wzrok przykuł twój naszyjnik, jest śliczny! :)
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny post oraz zdjecia :*
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wracam do swoich wspomnień, nawet tych najgorszych. Szczerze mówiąc, nie żałuję ich. Mimo, że było mi bardzo ciężko wybrnąć z niemiłych sytuacji to wiem czego mam unikać.
    Świetne zdjęcie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety właśnie tak jest. Nie doceniamy chwili, momentu- patrzymy tylko na wady.
    Zazdroszczę włosów :(

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem mam takie chwile, kiedy lubię po prostu poleżeć i powspominać ;)
    +ta kurtka ma sliczny kolor <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wspominać :) Chętnie do nich wracam, nawet do tych złych - ale życie nie polega tylko na samych najlepszych chwilach.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne słowa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba każdy uwielbia czasem wrócić do wspomnień - zarówno tych miłych jak i tych gorszych, żeby wyciągnąć konsekwencje ze swojej przeszłości :) Świetne zdjęcia, zakochałam się w kurtce! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny oodt - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post. Ważne, żeby nie żyć tylko wspomnieniami :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz super kurteczkę :)
    Zapraszamy do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna kurtka, mój styl ;)
    http://ursheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń