Love is the greatest wealth

22:30 Aleksandra Mazurkiewicz 18 Comments





Z racji tego, że jutro są walentynki, chciałabym nawiązać do tematu miłości, która jak już wspomniałam w tytule posta jest największym bogactwem. Nie można nazwać jej uczuciem, ponieważ to pojęcie oznaczające coś nietrwałego. Po jakimś czasie mija, zostaje zapomniane i wyrzucone z głowy. Najczęściej dotyczy "zachłyśnięcia" się czyimś wyglądem, rzadziej zachowaniem danej osoby. Doświadczamy wtedy zauroczenia, czy też zakochania.
Bycie "ślepo zakochanym" doprowadza do tego, że nie zauważamy starań innych osób. A czasami naprawdę warto je docenić i zwrócić na nie uwagę. Pamiętajmy, karma wraca...

Zdecydowanie najgorsza rzecz to chyba kochanie bez wzajemności. Mimo tego, że jesteśmy w stanie poświęcić dosłownie wszystko, to raczej nigdy nie zostaniemy docenieni w żaden sposób. Jednak warto walczyć i od razu się nie poddawać. Chociaż są sytuacje, w których zdecydowanie powinniśmy odpuścić..tak, wiem, boli.

Dosyć ciężko pisać na ten temat, bo każdy odbiera miłość na swój własny, a przede wszystkim niepowtarzalny sposób. Jednak pewnie większości nie są obce motylki w brzuchu, przyspieszone bicie serca, bujanie w obłokach, roztargnienie, a czasem zapominanie o podstawowych czynnościach, jak na przykład oddychanie, przy tej wyjątkowej osobie. Często towarzyszy również temu adrenalina. To wszystko razem tworzy coś niesamowitego i niezwykłego. Przeważnie nastolatkowie mówiący lub piszący o miłości nie są traktowani poważnie. Dlaczego? Większość osób twierdzi, że są zbyt młodzi by móc prawdziwie pokochać, ale chyba każdy sam jest świadomy tego co czuje, prawda?
  

Na sam koniec składam wam najlepsze życzenia z okazji tego święta. Cieszcie się sobą, dzielcie się miłością, spędźcie ten czas w gronie najbliższych. A przede wszystkim pamiętajcie o tym, że miłość drugiemu człowiekowi powinno okazywać się każdego dnia, nie tylko okazyjnie.







Outfit
Jeansowa kurtka - Stradivarius
Koszula - House
Spodnie - Stradivarius

18 komentarzy:

  1. To nie prawda, że młodzież nie wie co to miłość, bo wie. Przecież z miłością mamy do czynienia na każdym kroku :) Bardzo ładna stylizacja.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :) Fajny post :)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miłość bez wzajemności to chyba najgorszy scenariusz. Śliczne zdjęcia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdanie - zgadzam się w 100%. Śliczne zdjęcia ;)
    http://patrycjv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczenie... każdy chyba przez to przechodził, prawda? A miłość bez odwzajemnienia to coś najgorszego. ;(
    Piękne zdjęcia, obserwuję. ;*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, śliczna jesteś!! :)
    wspólna obserwacja? jeśli tak zapraszam na emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :) Miłość to piękne uczucia, ale najważniejsze, aby obdarzyć nim właściwą osobę. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgadzam się z tym, że ludzie mówią, iż nastolatkowie nie mają pojęcia o miłości... Czasem te nastoletnie miłości zostają na lata :D!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczęłam być ze swoim chłopakiem jak skończyłam 14 lat, i jestem do teraz. To już 6 lat! :) Więc młodzieńczą miłość należy traktować poważnie! Masz przepiękne włosy❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczęłam być z moim chłopakiem od 3 gimnazjum, nadal jesteśmy razem, a nie bylismy brani na powaznie/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam do ciebie troszkę później, ponieważ jest już po walentynkach. W 100% się z tobą zgadzam. Tak naprawdę ciężko jest pisać o czymś, co każdy z nas czuję inaczej.
    Na pewno się jeszcze tutaj pojawię, obserwuję :) Bardzo miło czyta się twoje posty, wydaję mi się że masz lekkie pióro :')

    Pozdrawiam :)
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny outfit, masz dobry gust! Szkoda, że już po walentynkach :/
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tobą wielu dorosłych nie rozumie, że młoda osoba też może kochać. Wiele razy spotkałam się z ludźmi, którzy mówili że jestem za młoda żeby kochać a to nie prawda. Nie ważne czy to miłość do mamy czy do chłopaka. Jeżeli jesteśmy pewni swoich uczyć to możemy wypowiadać słowa "Kocham Cię" bez typowej krytyki starszych ludzi.
    Zapraszam do siebie http://julkawbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, moja droga. Bardzo stylowo:)
    A co do samej tematyki postu zgadzam się z Tobą w wielu kwestiach.
    Dla mnie obecnie Walentynki to ciężki czas. Jestem singielką i to mam wrażenie, że wcale nie z wyboru. No, ale mniejsza:) To tyko jeden dzień. Przeżyłam go.

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie bólu osoby, która kocha bez wzajemności! Ja jestem szczęśliwie zakochana już 3 lata :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny wielki szacunek dla Was! Blog jest fantastyczny!
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń