Mniej mów, więcej rób

23:16 Aleksandra Mazurkiewicz 15 Comments


Codziennie pisząc lub mówiąc posługujemy się niezliczoną ilością słów. Odbieramy, nadajemy setki informacji na różne sposoby. A ile razy spotkaliście się z ogromnyni obietnicami lub przysięgami, które po czasie traciły swój "termin ważności"? Lub słyszeliście słowa, które najczęściej nie miały żadnego pokrycia w rzeczywistości? Zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy z tego, że zwykłe, banalne gesty mają największą wartość. Lepiej skupić się na działaniu. Pokazywać przyziemnymi czynami, co się czuje, czy na czymś nam zależy, czy dana rzecz ma dla nas jakąś wagę albo czy rzeczywiście się zmieniliśmy. Można mówić bardzo dużo, przedstawiać się w jak najlepszym świetle, ale to zachowania w określonych sytuacjach są prawdziwym obrazem nas samych. Nie siedźmy bezczynnie i nie traćmy czasu na bezsensowne gadanie. Wracając do obietnic - nigdy nie możemy być pewni co stanie się jutro, za tydzień, czy za miesiąc. A wy jakie macie opinie na ten temat?
















Outfit
Płaszcz - Bershka
Szal - Stradivarius
Sweter - New Yorker
Zegarek - Cropp

15 komentarzy:

  1. Dokładnie , to czyny obrazują wszystko . Słowa nieraz się wypowiada pod wpływem chwili i nie każdy się zastanowi ,że ktoś mógł je traktować poważnie
    świetna minimalistyczna stylizacja - uwielbiam takie <3
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post i śliczne zdjęcia!!!
    xwictoriax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Składając jakąkolwiek obietnice powinniśmy przemyśleć to kilka razy.Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą :).
    Obserwujemy? :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety częściej mówimy zamiast coś faktycznie robić. A to w czynach jest ukazane ile warte były nasze słowa.
    Ładny outfit ;) Pomimo, że całość jest czarna, to szal nadaje stylizacji charakteru.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo jest ludzi, którzy lubią dużo mówić/obiecywać, jednak tylko nieliczni z nich potrafią przejść do działania i spełnić to co zostało przez nich wcześniej wypowiedziane. Jak to się mówi "Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić" i w 100% się z tym zgadzam. Można z łatwością wypowiadać puste słowa, nic nieznaczące. Wyczynem jest trochę się potrudzić i przejść do ich realizacji. Nie po słowach można chwalić człowieka, lecz po jego czynach. Bardzo dobrze napisane. Świetne zdjęcia, pozdrawiam :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. łatwo rzucać słowa, zrobić jeden czy dwa kroki, po czym zrezygnować i wymyślać, że to była złą decyzja, no i od nowa: snuć plany... i tak się tworzy błędne koło
    i jest w tym wiele gadania, a mało działania, dokładnie to co napisałaś
    śliczne fotki :)

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie tak mają, że więcej mówią niż robią...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniej gadania, więcej działania! Ot co! Piękna jesteś❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet, gdy bardzo tego chcemy, nie zawsze uda nam się dotrzymać obietnic. ;(
    Piękne zdjęcia oraz wygląd bloga. ;*
    OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety taka natura człowieka. :) Coraz piękniejszy ten Twój blog.
    Śliczna stylizacja. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite zdjęcia, outfit bardzo w moim stylu!
    Niestety, obietnice często tracą "termin ważności"...

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam , dokładnie tak jak mówisz ! ludzie tylko gadają ja też jakies 3 lata temu tylko obiecywałam miałam plany marzenia .. i co .. zachorowałam .. choroba ciągła się a ja byłam uwięziona w swoim ciele i wiecie co nie poddałam się walczyłam ,robiłam krok do przodu to było tak bardzo ciężkie .. a teraz mogę znów cieszyć się życiem i robie rzeczy o których wcześniej marzyłam ! powodzenia kochani nie odkladajcie nic na potem zapraszam do mnie pytajcie o wszystko chetnie utworze posty z odpowiedziami :) http://paula72214.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuję za odwiedziny i mam nadzieje, ze bedziesz wpadac czesciej, swietny blog i jego oprawa, bede odwiedzac! <3

    OdpowiedzUsuń