My little happiness

21:11 Unknown 16 Comments



Szczęście jest niby tak prostą, a zarazem tak trudną rzeczą do zdefiniowania. To ukryta głęboko cząstka nas, która tylko siedzi i czeka, aby pojawić się w naszym życiu, w momencie zupełnie niespodziewanym.
Przez całe życie błąkamy się po świecie w poszukiwaniu tak bardzo wyczekiwanego skrawka radości, szczęścia. Nieustannie próbujemy je znaleźć nie pamiętając przy tym, że najpiękniejsze jest niewidoczne dla oczu.
Każdy z nas postrzega to inaczej.
Dla jednych największym szczęściem jest kochająca rodzina i wymarzony dom z ogródkiem, dla innych dobrze płatna praca, szybki samochód czy drogi telefon.
Dla mnie największym szczęściem jest moja rodzina. Mama, tata i siostra, która codziennie dostarcza mi sporą dawkę gniewu, złości, ale i śmie chu. To właśnie dzięki rodzinie nasze życie nie jest ciągle nudne i szare, nie zawierające w sobie ani odrobiny wrażeń i przygód.
Szczęście czai się zawsze przy naszym boku, musimy jednak nauczyć się dostrzegać je w drobnostkach i bliskich nam osobach.

,,Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz, marzeniami zbuduj przyszłość, swój własny los "







Outfit 
Spodnie - Bershka
Bluzka - H&M
Buty - Adidas Superstar

16 komentarzy:

  1. Jakie gęste włosy no i super stylóweczka!! :D

    Zapraszam do udziału w rozdaniu na blogu:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog! Przejrzałam kilka postów i jestem zadowolona. Masz piękne, gęste włosy i zdjęcia na blogu są fantastyczne. :) Dodaję do grona obserwowanych i będę wpadać częściej, pozdrawiam. :)
    http://dvrciv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, dla każdego szczęście oznacza co innego.
    U mnie też jest post o szczęściu. Jeśli chcesz to zobacz :)

    Mój Blog - klik!
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna! Piękne zdjęcia i outfit.

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz przepięknie masz cudowna urodę ! Sliczne zdjęcia.
    Szczęście jest czymś na co ciągle czekamy a gdy je znajdujemy często nie potrafimy cieszyć się z niego i docenić go. Pojawia się nie spodziewane i często też niespodziewanie znika lecz jeśli jest przy nas, zauważymy je jesteśmy najszczęśliwszymi ludźmi. Życie wygląda inaczej i staje się wsyztsko dla nas możliwe. *Bykocur~klik*

    OdpowiedzUsuń
  6. mi do szczęścia wystarczy kochająca rodzinka i znajomi na których mozna polegać. Śliczne zdjęcia ! <3
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie aktualnie chyba moim największym szczęściem jest mój chłopak :)
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwsze jesteś śliczna, po drugie szczęście to duży temat do gadania , bo dla niektórych szczęście to zdobycie jakiegoś levela w grze ,a dla innych dobra przyjaciółka , chłopka , rodzina ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. dla każdego szczęście ma inną definicję ;) ślicznie wyglądasz a blog jest bardzo przejrzysty i miło się go czyta :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, lecz dla każdego z nas co innego znaczy szczęście. ;)
    Śliczne zdjęcia :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się w 100 % co do treści :) zdjęcia mega, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Świetny wpis! :) powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdj i zajebista dziewczyna :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń